Sklepów pod szyldem Żabka w całej Polsce jest już ponad 7100. Coraz więcej działa ich również w naszym regionie, a na uruchomienie placówki w ramach franczyzy z siecią Żabka decydują się zarówno osoby mające doświadczenie w biznesie, jak i ci, którzy nie mieli do czynienia z handlem ani własną firmą. Lokalni przedsiębiorcy współpracujący z Żabką mogą liczyć na szereg korzyści i bieżące wsparcie. Sieć gwarantuje nowym franczyzobiorcom 16 tys. zł. przychodu podstawowego miesięcznie przez pierwszy rok działalności, wyposażony i zatowarowany lokal, a także zapewnia im nowoczesne narzędzia, szkolenia i doradztwo niemal w każdym obszarze. Jeśli szukasz zatem pomysłu na swój lokalny biznes w Pogwizdowie, Pruchnej, Ustroniu, czy innej miejscowości w naszym regionie, sklep Żabka może być dobrą opcją także i dla Ciebie.
Atrakcyjna oferta na starcie
Każdy dołączający do sieci może od samego początku liczyć na wszechstronne wsparcie z jej strony. Żabka znajduje atrakcyjną lokalizację pod sklep, wynajmuje lokal, umeblowuje go i wyposaża w odpowiedni sprzęt, a także zaopatruje w towar. Tym samym placówka o wartości ponad 200 tys. zł, którą otrzymuje franczyzobiorca, jest praktycznie gotowa na przyjęcie dla klientów. Ponadto, aby nowi przedsiębiorcy mogli skoncentrować się
w pierwszym okresie na rozwoju swojego biznesu, Żabka zapewnia franczyzobiorcom – przez pierwsze 12 miesięcy prowadzenia działalności – 16 tys. zł gwarantowanego przychodu podstawowego miesięcznie.
Na rozpoczęcie działalności w ramach franczyzy niezbędne jest jedynie 5 tys. zł, wydatkowane na zakup kasy fiskalnej czy koncesji.
Lokalni przedsiębiorcy mogą liczyć na znacznie więcej
Wszyscy franczyzobiorcy sklepów Żabka mają również możliwość skorzystania z różnych szkoleń: sprzedażowych, HR-owych czy z obszaru obsługi klienta, w tym poprzez specjalną platformę e-learningową. Pozwala to przedsiębiorcom na zdobywanie wiedzy, czy doskonalenie posiadanych już umiejętności. Istotnym elementem współpracy z Żabką jest to, że oferuje stałą poradę i wsparcie między innymi ze strony Partnera ds. sprzedaży, jak również dedykowanej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, które odpowiada na wszelkie zapytania ze strony prowadzących sklepy. Sieć prowadzi również ogólnopolskie akcje promocyjne czy reklamowe, a jej rozpoznawalność przez 95 proc. Polaków pozwala lokalnym przedsiębiorcom dotrzeć z ofertą produktową i usługową do dużej liczby konsumentów. Przy tym przeszło 2,5 mln klientów odwiedza każdego dnia sklepy Żabka w całej Polsce.
Jako jedna z najbardziej innowacyjnych na rynku sieci, Żabka wdraża w sklepach wiele rozwiązań technologicznych, które mają usprawnić dokonywanie zakupów przez klientów oraz wesprzeć franczyzobiorców w zarządzaniu sklepami. Jednym z nich jest aplikacja Cyberstore, nazywana zdalnym centrum dowodzenia sklepem. Pozwala ona prowadzącym placówki Żabka sprawdzić jedynie przy użyciu smartfona m.in. poziom zatowarowania, wielkość sprzedaży czy planowany termin kolejnej dostawy. Z kolei narzędzie dedykowane klientom to m.in. aplikacja żappka, oferująca użytkownikom każdego dnia liczne personalizowane promocje i program lojalnościowy z nagrodami.
Ponadto sieć nie pozostawia swoich franczyzobiorców także w trudnych czasach, jak choćby pandemia koronawirusa. Od początku zaopatruje regularnie prowadzących sklepy oraz ich pracowników w materiały ochronne i higieniczne, w tym jednorazowe rękawiczki, maseczki czy płyny do dezynfekcji. We wszystkich placówkach zamontowała także przegrody pleksi przy kasach oddzielające kasjerów od klientów oraz stacje do dezynfekcji rąk dla klientów znajdujące się przy drzwiach. Do dyspozycji konsumentów stale pozostają też jednorazowe rękawiczki przy wejściu oraz przy regałach z owocami, warzywami oraz pieczywem.
Własny biznes? To nie takie trudne!
Profilowane wykształcenie czy wcześniejsze doświadczenie zawodowe w handlu nie jest niezbędne do rozpoczęcia współpracy z siecią Żabka. Jako franczyzobiorcy sklepów dobrze sprawdzają się z kolei osoby pracowite, zmotywowane do prowadzenia własnej firmy, charakteryzujące się przedsiębiorczym podejściem oraz posiadające umiejętności interpersonalne. Dodatkowym wymogiem jest pomyślne przejście procesu rekrutacji oraz szkoleń, w tym w sklepie trenerskim. Proces rekrutacji kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym oraz wejściem w życie umowy franczyzowej pomiędzy siecią a przedsiębiorcą.
Sprawdzony na rynku biznes, sklep „pod klucz” oraz szerokie wsparcie sieci niewątpliwie pomagają nowym przedsiębiorcom w rozwoju ich lokalnego biznesu.
Chciałbyś otworzyć sklep Żabka
w Pogwizdowie, Pruchnej, Ustroniu
czy okolicy, dowiedz się więcej na
www.zabka.pl/franczyza.