“Who is Weak” społeczna kampania przeciwko przemocy

0
65
- reklama -

W dobie nowoczesnych technologii i nieprzerwanego dostępu do Internetu szerzenie nienawiści i nietolerancji jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. 

 

Chociaż hejt jest głośno potępiany, to w dalszym ciągu ma negatywny wpływ na użytkowników mediów społecznościowych, a w szczególności na młodych ludzi. W związku z tym postanowiliśmy zabrać swój głos w tej sprawie. 

- reklama -

Celem kampanii „Who is weak?” jest uświadomienie młodzieży, że hejt był, jest i będzie, a my nie chcemy być bezradni. Słabość wobec mowy nienawiści jest „pożywką” dla wszystkich hejterów, którzy, często anonimowo, obrażają i szykanują. Hejt rani, ale pora „zdjąć te rany” – to główne przesłanie filmiku promującego kampanię. Aby nie eskalować hejtu i nie dać się zranić, chcemy go zignorować, czyli kolokwialnie mówiąc „olać”. 

W ramach kampanii przeprowadzimy warsztaty dla uczniów, happeningi, spotkania z ekspertami, będziemy dyskutować na forum. Mamy nadzieję, że odpowiedzią na pytanie “Kto jest słaby?” będą słowa „NIE TY!”.

- reklama -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here